شومینه دیواری

چه چیزی بهتر از یک شومینه دنج در روزهای تاریک زمستان؟ یک شومینه مدرن با جذابیت های شیک فراوان مانند یک شومینه بدون دودکش در منزل چطوره؟ مزایا و معایب مرتبط با ویژگی هایی مانند این را بررسی کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا آنها برای خانه یا آپارتمان شما مناسب هستند یا خیر.

شومینه الکلی مدرن
شومینه الکلی مدرن


اگر عاشق شومینه های سنتی یا شمع و شعله هستید، آیا یک شومینه اتانولی، محیط واقعی شعله ای را که می خواهید بدون دود، یا بوی مرتبط با سوختن چوب به شما می دهد؟

آنها همچنین تمیزتر هستند و کار با آنها بسیار ساده تر است. فقط مشعل را با سوخت مایع پر کنید سپس روشن کنید. در اینجا نکات مثبت و مزایای بیشتری وجود دارد:

از آنجایی که آنها نیازی به دریچه ندارند، نیازی به نصب در ساختار خانه شما ندارند.
آنها قابل حمل هستند بنابراین می توان آنها را در هر نقطه از خانه شما قرار داد.
فضای کف زیادی ندارید؟ شومینه اتانولی دیواری یا رومیزی متراژ زیادی از منزل را نمی خواهد.

طرح شومینه الکلی
طرح شومینه الکلی


خبر نه چندان بد چیست و شاید هم مثبت چیست؟ شومینه های اتانولی گرمای زیادی تولید نمی کنند بنابراین نمی توانند مکمل سیستم گرمایش خانه شما باشند.

نکات مهم شومینه در منزل

اما اینجا یک نکته است. شرکت‌های متفرقه که این وسایل تزئینی را تولید می‌کنند ادعا می‌کنند که سازگار با محیط‌زیست و استفاده از آنها بی‌خطر هستند. با این حال، یک مطالعه اخیر نشان داد که شومینه های اتانولی هوای داخل خانه را آلوده می کنند و بسیار قابل احتراق هستند. بله!

از آنجایی که شومینه های اتانولی بدون هوا هستند، از اتاقی که در آن قرار دارند به عنوان دودکش استفاده می کنند.
همانطور که آتش اکسیژن را می مکد، قرار گرفتن مکرر در معرض این آلاینده‌ها می‌تواند باعث مشکلات شدید سلامتی شود. دی اکسید کربن و مقادیر کمی از ذرات قابل احتراق منتشر می کند. هنگامی که این آلاینده ها استنشاق می شوند، می توانند به اعماق ریه ها نفوذ کنند. و در صورت وجود شعله غیر استاندارد یا استفاده از مواد غیر استاندارد در هنگام تولید دستگاه میتواند بسیار خطرناک باشد. صادقانه و خلاصه، آتش، به طور کلی، خطرناک است. یک تصادف ساده می تواند خانه شما را بسوزاند. پس بهتر است تا جای ممکن در انتخاب دستگاه و قدمت برند آن و اعتبار تولید کننده شومینه الکلی آن تحقیق کنید، نه فقط برنر الکلی بلکه برای تمامی لوازم خانگی دارای شعله، مثل اجاق گاز، پکیج آب گرم کن، بخاری، باربیکیو و کبابپز حداکثر دقت را به خرج دهد.

شومینه اتانولی دیواری
شومینه اتانولی دیواری

نحوه استفاده ایمن از شومینه الکلی


در اینجا نکات ایمنی شومینه اتانولی آمده است: آنها را نباید در یک خانه محکم بسته شده یا فضای داخلی کوچک استفاده کنید.
اگر باید در یک خانه عایق بسته شده یا فضای داخلی کوچک کار کنید، حد المقدور چند پنجره را باز نگه دارید.
در حالی که هیچ استانداردی وجود ندارد که تولیدکنندگان شومینه اتانول باید از آن پیروی کنند، مطمئن شوید محصولی که خریداری می کنید محصولی با کیفیت و دارای گارانتی معتبر است.
در حین کار به شومینه دست نزنید و قبل از حرکت صبر کنید تا خنک شود.
هرگز نزدیک وسایل، مبل، پرده، پتو، تخت یا هر چیز دیگری که ممکن است آتش بگیرد، قرار ندهید.
هرگز آتش را بدون مراقبت رها نکنید.

شومینه الکلی اتانولی
برنر شومینه الکلی اتانولی

مطلب توسط بخش تولید محتوی گروه پاییز آتشدان تهیه و تنظیم شده و استفاده از آن برای مقاصد تجاری ممنوع میباشد.

Related Posts