شومینه های زیست محیطی(بایو اتانول)

مدل های مختلف مشعل های اتانول را بشناسید

این نوع شومینه های الکلی روش گرمایش خانه های ما را متحول می کند که به آن ها نیز می گویند: شومینه های زیست محیطی، شومینه های زیستی، شومینه های اتانولی، شومینه های قابل حمل یا مشعل های اتانولی، آنها به گزینه ای عالی برای دادن جذابیت متمایز و پیچیده به محیط ها تبدیل شده اند.

استفاده از شومینه اتانولی

ما در دکورگریل از شما می‌خواهیم بهترین تجربه را هنگام استفاده از شومینه اتانولی خود داشته باشید، و از آنجایی که این یک چیز جدید در بازار است، برخی از مصرف‌کنندگان سؤالاتی دارند و ما می‌خواهیم به آنها کمک کنیم.

شومینه های زیست محیطی، آنها چیست؟

بیشتر شومینه های الکلی (بایو اتانول) محفظه احتراق و فشار اتمسفر هستند. محفظه یا مخزن آن برای اتانول در پایه آن ادغام شده است. این محفظه باید بخار الکل را به میزان متعادلی تامین کند تا احتراق تمیز و با انتشار CO2 و CO بسیار کم باشد. تعادل تامین بخار الکل در رابطه با اکسیژن برای داشتن عملکرد عالی و رسیدن به دمای بالا بسیار مهم است.

شومینه های الکلی، چگونه کار می کنند؟

مشعل های اتانول بیشتر از فولاد الکترواستاتیک، فولاد ضد زنگ ۴۳۰ یا استیل ۳۰۴ ساخته می شوند که زنگ نمی زند! در محفظه ای که اتانول در آن قرار می گیرد، درب یا سیستمی وجود دارد که باز و بسته می شود. این دهانه مجهز به کرکره و لوازم جانبی مانند: فندک یا میله ای است که معمولاً شومینه ها را همراهی می کنند. موارد ارائه شده برای هر مدل محصول را مشاهده کنید.

آیا شومینه های اتانولی یا مشعل ها واقعا گرم می شوند؟

بله پاییز آتشدان مدل هایی را به مشتریان خود ارائه می دهد که تا ۲۰ الی ۵۰ متر مربع گرم می شوند. برخی از مدل ها میزان مصرف الکل را با قدرت و ساعت و همچنین منطقه گرمایشی که به آن می رسد نشان می دهند. اگر به محصولی نیاز دارید که فضای گرمایشی بزرگتری را پوشش دهد، ما بخاری یا شومینه های هیزمی را پیشنهاد می کنیم .

سوخت رسانی و روشنایی شومینه شما

برای تامین شومینه خود، کافی است الکل را مستقیماً به دهانه محفظه یا محفظه وارد کنید. برای اطمینان از احتراق ایمن، میله فلزی را در الکل آغشته کرده و روشن کنید، سپس آن را با اتانول به محفظه ببرید. با همین میله قادر خواهید بود شدت احتراق را تنظیم کنید و دهانه محفظه را با دریچه تنظیم کنید.

برای روشن کردن شومینه از چه الکلی استفاده کنم؟

الکل غلات بیشترین توصیه را برای استفاده در شومینه های اتانولی زیست محیطی دارد، زیرا خالص ترین الکل است و دمای آن به بالای ۹۲ درجه می رسد و شعله ای زیبا و یکنواخت را تضمین می کند. مهم است که به یاد داشته باشید که شومینه های الکلی اکولوژیکی خوب شعله های آتش شدید و طبیعی را با درجه حرارت تا ۴۰۰ درجه سانتیگراد فراهم می کنند.

آیا شومینه های بایو اتانول ایمن هستند؟

بله شومینه های اکولوژیک در صورت داشتن پیش نیازهای فنی، در مرحله ساخت و به ویژه در بهره برداری توسط مشتری نهایی، ایمن هستند. رعایت مبدا و توصیه های سازنده بسیار مهم است. اگر به دستورالعمل های موجود در دفترچه راهنمای ارائه شده توجه کنید تا بتوانید به وضوح با خیال راحت از تجهیزات استفاده کنید!

آیا داشتن دودکش در شومینه الکلی ضروری است؟

خیر! برای شومینه‌های اکولوژیکی که توسط پاییز آتشدان به بازار عرضه می‌شوند و از ویژگی‌هایی مانند قدمت، ثبت برند و به‌ویژه گواهینامه اختراع پیروی می‌کنند، نیازی به استفاده از دودکش نیست.


Related Posts