وقتی صحبت از شومینه های الکلی می شود، مهم است که به طراحی و عملکرد کانال شعله توجه داشته باشید. کانال شعله جایی است که سوخت الکلی برای تولید شعله سوزانده می شود و برای اطمینان از احتراق مناسب نیاز به یک منبع اکسیژن ثابت دارد.

شعله طبیعی از میان سنگ

طراحی شعله شومینه الکلی از میان قلوه سنگ یا هیزم مصنوعی

اگر سنگ ها را مستقیماً در بالای کانال شعله قرار دهید، می تواند جریان اکسیژن به شعله را مسدود کند و به طور بالقوه بر کیفیت سوختگی تأثیر بگذارد. بر خلاف مشعل های گازی، شومینه های اتانولی برای کار کردن به فشار متکی نیستند، بنابراین اختلال در تامین اکسیژن می تواند تأثیر بیشتری بر عملکرد شومینه داشته باشد.

با این حال، ما درک می کنیم که بسیاری از افراد به دلایل زیبایی شناسی دوست دارند شومینه های اتانولی خود را با سنگ تزئین کنند. به نحوی که شعله از میان سنگ عبور کند. اگر می خواهید از سنگ استفاده کنید، توصیه می کنیم آنها را حداقل ۵ سانتی متر دورتر از کانال شعله قرار دهید تا جریان اکسیژن مناسبی داشته باشد. این به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که شومینه ایمن و کارآمد عمل می کند و در عین حال به شما امکان می دهد به ظاهر دلخواه خود برسید.

تغییر در قطعات دستگاه

هنگام استفاده از شومینه الکلی خریداری شده، همیشه باید دستورالعمل ها و دستورالعمل های ایمنی گروه پاییز آتشدان که در برگه گارانتی دستگاه قرار دارد را دنبال کنید و از هرگونه تغییر، یا افزودن قطعات یا حدف قطعات و الیاف مخصوص بدون مشاوره که می تواند ایمنی یا عملکرد آن را به مخاطره بیندازد، خودداری کنید. هرگونه تغییر میباست در کارخانه مجموعه صورت پذیرد.

شومینه الکلی تزیین قلوه سنگ

مطلب اختصاصی از گروه شومینه الکلی اتانولی پاییز آتشدان، استفاده غیر تجاری با ذکر منبع آزاد و استفاده تجاری ممنوع است.

جهت اطلاعات بیشتر سایر مطالب سایت را بررسی نمایید.

Related Posts