شومینه الکلی رومیزی

شومینه های اتانولی یکی از پرطرفدارترین محصولات امسال در صنعت طراحی خانه است ، اما چه چیزی آنها را بسیار خاص می کند؟ بگذارید واضحتر مزایای شومینه الکلی را بیان کنیم

  1. زیبایی واقعی “آتش واقعی”
    شعله های آتش اتانول به دلیل بازیگوشی و سرزندگی بسیار مشهور هستند. آنها واقعاً خیره کننده هستند و حتی هنگام سوختن صدای منحصر به فرد “ترقه ای” دارند. آنها این احساس سنتی شومینه را ایجاد می کنند بدون این که همه اشکالات چوب سوزی داشته باشد.
  2. نصب آسان
    شومینه های اتانولی به طور کلی فاقد منافذ هوا هستند ، به این معنی که به هیچ دودکش یا تخلیه به دیوار یا سقف خارجی احتیاج ندارند. آنها همچنین به برق احتیاج ندارند و با یک کبریت طولانی یا فندک با دست روشن می شوند. این کار نصب آنها را بسیار آسان می کند و هزینه های بازسازی که همه ما کابوس می بینیم را کاهش می دهد.

اگر اجاره می کنید یا خانه شما بخشی از یک جامعه مدرن است ، به عنوان بخشی از قرارداد خود اجازه اعمال تغییرات بیرونی را ندارید. تمام شومینه های چوبی (و بیشتر شومینه های گازی) نیاز به تخلیه دارند ، بنابراین یک گزینه عالی برای محیط “آتش واقعی” اتانول است. اگر یک واحد دیواری یا مستقل را انتخاب کنید ، حتی می توانید هنگام حرکت آن را با خود ببرید!

شومینه الکلی رومیزی
شومینه الکلی رومیزی
  • نگهداری آسان و ارزان
    شومینه های چوب سوز – و شومینه های گازی به میزان کمتری – به دلیل تجمع دوده، نیاز به نگهداری منظم دارند. با شعله های آتش اتانول ، دیگر مشکلی نخواهید داشت. شعله های آتش پاک می شود و هیچ یک از دوده های مزاحم را تولید نمی کند.
  • گرمای زیاد
    از آنجا که آنها شعله های واقعی ایجاد می کنند (در مقابل شومینه های الکتریکی یا بخار آب). شومینه های اتانولی مقدار قابل توجهی گرما را متساعد میکنند. حتی کوچکترها با یک مشعل می توانند حداکثر ۶۰۰۰BTU بیرون بیاورند. که بیشتر از بیشتر شومینه های برقی و بخاری های فضایی است. این مقدار گرما شما را در هر اتاق کوچک و متوسط ​​گرم و راحت می کند. (مگر اینکه در مورد زمستان در آلاسکا صحبت کنیم)

مزایای شومینه الکلی پاییز

  • البته محصولات شومینه الکلی پاییز در این زمینه استثنا هستند، به جهت کاهش مصرف الکل همچنین قابلیت کاربری چهارفصل. محصولات ما به صورتی تولید میشوند که در عین ظرافت شعله با ایجاد شعله حجیم و زرد رنگ گرمای کمی داشته باشند. تا مصرف کننده همواره از آن استفاده داشته باشد، و در این خصوص با افتخار اولین مجموعه در جهان هستیم که با تغییراتی امکان استفاده چهارفصل از شومینه الکلی را به وجود آورده ایم.
  • سازگار با محیط زیست
    حدود ۷۵٪ از بزرگسالان می گویند که به خصوص در زندگی روزمره خود نگران محیط زیست هستند و این امر بر انتخاب افراد در انتخاب شومینه تأثیر می گذارد.
اتاق تلویزیون با شومینه الکلی
اتاق تلویزیون با شومینه الکلی

بیو اتانول ، برخلاف گاز و چوب ، یک منبع پایدار است و هنگام سوزاندن هیچ گونه انتشار مضری از خود نشان نمی دهد ، و این باعث می شود که گزینه مناسبی برای افرادی باشد که انرژی سبز را ترجیح می دهند.

نتیجه گیری:
نصب آسان ، نگهداری آسان ، شعله های آتش زیبا ، گرمای زیاد و سازگار با محیط زیست. اگر این رویایی نیست پس چیست؟!

Related Posts

1 Comment

Comments are closed.