انواع شکل هندسی شومینه الکلی

شومینه اتانولی الکلی یا آتشدان الکل سوز یا نام بین المللی آن برنر اتـانـولـی قسمت تولید کننده شعله بوده و میتوان آنرا به عنوان  شومینه الکلی در نظر گرفت. و گروه دکوراسیون پاییز، مبتکر، طراح و تولید کننده تخصصی انواع آتشدان(برنر) میباشد، شومینه‏ های با سوخت الکل نسل جدیدی از محصولات مدرن دکوراتیو، فانتزی و لوکس می‏باشند که با ایجاد شعله‏ هایی طبیعی، نامنظم و چشمگیر فضای آرامبخش و زیبایی را برای شما مهیا می‏سازند.

جهت اطلاع بیشتر به سایر صفحات وبسایت مراجعه نمایید. برنر اتانولی ethanol burner نام بین المللی محصولات شومینه با سوخت الکل است. و هیچ تفاوتی وجود ندارد. اتانول به نوعی از الکلها اطلاق میشود که از تقطیر موارد خوراکی به دست می آید.

توضیحات فروشندگان شومینه اتانولی

شومینه بالای میز قابل حمل: حمل و نقل آن سبک و آسان است بنابراین می توانید آن را به هر مکان منتقل کنید. شما می توانید از این شومینه کوچک شخصی برای ایجاد گرما و فضای مناسب برای میز کار خود ، یک میز کناری در اتاق نشیمن خود یا یک قطعه اصلی برای میز ناهار خوری اصلی خود استفاده کنید.
شیشه ضخیم: این صفحه دارای صفحات شیشه ای معتدل است تا در صورت شکستن مورد از شما در برابر آسیب محافظت کند. شیشه معتدل به قطعات کوچک تبدیل می شود که در صورت شکسته شدن صفحه شیشه خطر پارگی های اساسی را کاهش می دهد. شما همچنین می توانید با تماشای شعله های رقصنده بنشینید و آرام باشید ، شعله های آتش مسحور کننده هستند و به شما کمک می کنند استرس روز را کنار بگذارید.

شومینه الکلی


ایمنی واقعی و تمیز کردن آسان: این شومینه رومیزی هیچ دود از سوخت اتانول زیستی که می سوزاند تولید نمی کند. همچنین هیچگونه بخار مضر یا بوی آزار دهنده ایجاد نمی کند. این یک شومینه شعله باز بدون بو ، بدون دود و بدون دود است. با استفاده از دستگاه ، خاکستر ، دوده یا موم ذوب شده ای که باید تمیز شود دیگر اذیت نخواهید کرد.
محبوبیتشان بیشتر نگران کننده خدمات ایمنی در برابر آتش است. در واقع ، اگر چنین وسایلی دارای طراحی مصوب نباشند یا صرف نظر از اقدامات احتیاطی ایمنی اساسی مورد استفاده قرار گیرند ، ممکن است باعث آلودگی هوای محیط شده و یا باعث سوختگی جدی ، آتش سوزی یا مسمومیت با مونوکسید کربن شوند!

Related Posts